Israelresa

ISRAELRESAN ÄR INSTÄLLD P.G.A. RÅDANDE KRIG.

S:ta Clara kyrka bjuder nu in till en Israelresa hösten 2023. Vi möts upp i Jerusalem för måltider, gudstjänster, historiska platser, sol, judisk historia, festmåltid och mycket mer. Vår nationella evangelist Mats Nyholm är reseledare och guide är Hans Weichbrodt från Oasrörelsen. Vi ser fram emot en spännande resa där vi tillsammans får vandra i Jesu fotspår och utforska och fördjupas i vår kristna tro.

Vi ser fram emot att få göra denna resa tillsammans just i år – när Israel fyller 75 år.

Varmt välkommen att följa med S:ta Clara kyrka till Israel!

När? Måndag 13 nov – lördag 18 nov
Vi möts på boendet kvällstid måndag den 13 nov och avslutar förmiddagstid lördagen den 18 nov.

Var? Vi bor i och utgår från den äldre delen av Jerusalem. Vi besöker flera platser i och runt Jerusalem.

Kostnad: Preliminärt 7900 kr inklusive boende, program och entréavgifter
Betala via Swish 123 131 28 83 eller Bankgiro 748-7366. Märk betalningen med ditt för- och efternamn och Israelresa.
Du kan söka bidrag från församlingen för kostnaden. Om resan mot förmodan inte går att genomföra får du pengarna tillbaka.

Du bokar och betalar själv din flygresa och mat. Du kan därmed själv välja om du vill resa ner tidigare och/eller stanna längre. Ett tips är att boka direktflyg till Tel Aviv med Norwegian.

Viktig info: Under resan kommer vi promenera mycket i både sol, trappor och branta sträckor. Vi förutsätter att du som anmäler dig har möjlighet att gå mycket och följa med i gruppens program.

Anmälan: Anmäl dig genom att maila ditt för- och efternamn till info@clarakyrka.se

Ansvarig

Vill du veta mer? Kontakta ansvarig Mats Nyholm, sms 070-446 71 04, mats.nyholm@svenskakyrkan.se